2010-03-16
 11:26:37

prommis med Bonkie :)

Sitter hemma och myser med Harry som vanligt. Borde plugga idag men jag pallar verkligen inte.. Heidi ska komma över istället. Ska väl göra veckouppgiften, men uppsatsen orkar jag inte börja med idag.. Får se om jag ens klarar av den... den är helt frivillig och behöver bara göras om man vill ha mvg, och den verkar sjukt svår... Men men, man har ju inget att förlora i att försöka iallafall :)


Heidi och jag

Ska gå och möta Heidi alldeles strax.. ska bara få i mig något att käka först. Hon ska komma och träffa Harry för första gången och sen tänkte vi ta en prommis. Tänkte att vi kunde gå till Tippen och ta en sväng förbi apoteket, för Harry måste avmaskas så snart som möjligt. Han har inte blivit det någon gång, så det kan vara på tiden. Tycker att han är så smal.. men jag vet inte, kan vara jag som är nojig också.. min lilla bebis..

Blogg listad på Bloggtoppen.se


P r i n c i p e s s s a ♥
PUBLICERAT: 2010-03-18, 16:32:40 | URL: http://principesssa.blogg.se/

jättefin bild! :)



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: