2010-03-30
 08:28:54

Temple bar och vikingakrog

I helgen var jag och Micke ute och tog några öl med lite kompisar. Det var verkligen jättekul eftersom vi vart mest med oss själva på senaste tiden! Nu var både mina kompisar och hans kompisar med :)

Vi var först på Temple bar och drog i oss några öl, sedan gick vi till vikingakrogen i gamla stan, så det var ingen klubbkväll direkt. Men precis i min smak! Vet inte vad som hänt med mig, men jag har tröttnat totalt på klubblivet.. och på att dansa. Blev gammal över natt känns det som.. orkar sällan vara ute längre än till ett. haha...

Innan krogen





Jossan fick göra göra lite vikingaflätor på Barilla





My
PUBLICERAT: 2011-05-08, 11:43:12 | URL: http://smsalåna.nu

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: