2010-04-01
 19:56:51

Påsknaglar!

Haha, jag och Micke hade lite tråkigt så här på skärtorsdagen i väntan på utgång, så vi hade lite roligt med våra naglar!

Har en jävla i-phone med skitkamera, så bildkvalitén suger. Men de är iallafall neongula med svarta och neonrosa prickar. Varje nagel ser ut som ett litet påskägg :)


Här är tånaglarna


Och så älsklings tummar...


Tänkte även lägga upp lite bilder på en massa nya kläder och skor!

Det här köpte mamma till mig i Thailand


Den här köpte jag i lilla butiken i Fiskis


De här lila skorna med svart spets kostade 1253 kr, men det var först halva priset, och sedan 70 % på det. Så 179 kronor fick jag dem för :)


De här fina klänningarna köpte jag från scala.



Mia
PUBLICERAT: 2010-04-01, 22:26:03 | URL: http://viggosmamma.bloggplatsen.se

Ja man kan inte bli annat än trött på det svenska skolsystemet när det drar så fullkomligt åt h-te.

Skönt att det löst sig för din bror iallafall, det ger en hopp :)

Grymt snygg klänning btw!


sazza
PUBLICERAT: 2010-04-04, 00:25:14 | URL: http://sazzainlove.bloggplatsen.se

:) diggar jeansklänningen!! SÅÅ snygg!



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: