2010-03-12
 22:37:54

Lite full och ska träffa pappsen!

Jag är lite full just nu. Usch, det var ju inte riktigt planen, så jag hoppas att jag inte är bakis imorn... Då ska jag först vara hos Cassandra, min kusin, klockan 4 för att fira hennes födesledag med hela tjocka släkten. Inte så farligt tycker ni?

Nä, men då nämner jag väl att min släkt är lika stor som hela gotland typ... Och kommunikationsnivån är likamed: Hönsgård. Alltså: Maaaaassa medelålders tanter i skvalleråldern. :P

Direkt efter det bär det av till Västerås, eftersom vi ska till Mickes pappas landsställe. Så jävla stressigt, men vad ska man göra? Micke har inte träffat sin pappa på ett halvår, och gången innan det vette fan hur länge det är... Måste ju ställa upp.

Men det ska bli så sjukt kul! Förutom att jag är lite orolig för Harry. Janne har ju lovat att komma hit och kontrollera mat, vatten och ge honom sällskap. Men vettefan alltså.... Det är min lilla ögonsten... Jag har specialkrav.

Men Janne kommer inte sova här, det är det som bekymrar mig :S

Blogg listad på Bloggtoppen.se


laura
PUBLICERAT: 2010-03-13, 04:41:16 | URL: http://laurabergstrom.blogg.se/

härligt att se att du har börjat blogga igen gumman! jag kan bara säga en sak, följ ditt hjärta! barca e sig likt och du missar inte sepceiellt mycket, självklart skulle de va underbart att ha dig här och jag trivs bättre här än hemma i sverige PERO! jag tänker inte säga til ldig att ge upp kärleken för att komma hit, följ ditt hjärta/hjärna, home is where your heart is. . . barcelona finns alltid som resamål och du (och micke) är mer än välkomna att hälsa på... PERO om du känner för att komma själv och bo här så förstår jag de också... men är han mannen i ditt liv så tycker jag att GO FOR IT... man träffar inte många sånna i sitt liv, tro mig, jag trodde att KIKE skulle bli THE MAN OF MY LIFE


laura
PUBLICERAT: 2010-03-13, 04:44:49 | URL: http://laurabergstrom.blogg.se/

oj kommentaren skickades visst utan att jag han skriva klart men jag fortsätter...(babbel-maja som jag är)....

Jag trodde kike skulle bli the man of my life men mitt upp i allt hörde ett gammalt ex av sig i december och berättade att han skulle bli pappa i mars (DETTA FICK JAG VETA I JANUARI) allting avslutades väldigt snabbt (från kikes sida) och självklart förstår jag honom MEN det är väldigt svårt iaf... men jag börjar gå vidare och det finns fler män (och peruaner haha) i barcelona. . . Men vad du än beslutar dig för gumman så finns jag alltid här för dig.. Besos y abrazzos lauraaaaa


laura
PUBLICERAT: 2010-03-15, 17:46:31 | URL: http://laurabergstrom.blogg.se/

Barcelona finns alltid kvar, så tycker inte du ska ge upp honom för bcn, ta med honomhaha :D



De där med kke är komplicerat, han sa väl bara att han skulle bli farsa, och att han va tvungen att bli seriös blablabla...sen såg jag på facebook att han är tillsammans med den norska tjejen igen, de vågade han tydligen inte berätta IRL. men men life goes on. jag vet inte när han fick reda på de, han påstår att de va i december men jag vet inte..

Skit samma, orkar inte babbla om honom.

Nu ska jag ut o njuta av solen innan den går ner. Vi har haft 20grader idag så jag har vart ute o gått i montjuic :)



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: