2010-03-03
 23:45:55

Jävla fjortisar!

Haha, min kompis hade lagt upp en jätte gammal bild på mig på facebook. Det påminde mig om hur fjortis (Fjååårtiiizz) man var på den tiden.



Hällde i sig allt man kunde komma åt på fest, sen strulade man runt med halva området. Haha fyfan. Ja, men så kunde det ju gå när man bodde i en liten by. Fanns ju inte så många att välja på haha :D

Nej men, det var helt sjukt faktiskt. Alla höll på med alla. Så fort man träffade någon så var det någon man kändes ex. Är det så överallt? Eller var det bara så för oss Hillbillys?

Hörde en gång att folk i resten av landet ser på oss stockholmare som storstadsbor med stressiga karriärer, utgång varje kväll. Att vi är konstiga.. är så moderna... Vi är punkare och homosexuella. Vi är dryga och otrevliga.

Det stämmer va? Visst är jag så sjuuukt modern? Som åkte volvo 760 och hängde på partyn som ägde rum på ett berg vid en insjö. Jo visst är alla stockholmare likadana jo...

Nä, nu glömde jag vad jag skulle skriva om. Det var nåt om att man var så fjortis förr. Ja, just det! Fan vad jag saknar den tiden! Då var ens största problem vad man skulle ha på sig och hur man skulle sminka sig.

Nu är det mer när man ska ha barn. Är han otrogen eller inte? Vad ska jag bli? Ska jag studera och få studielån på mig? Eller ska jag jobba? och när jag jobbar, ska jag ta den här skiten bara för att jag är ung?

Blogg listad på Bloggtoppen.se



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: