2010-03-01
 09:59:38

Gratis träning!

Jag har ju skjutit upp det här med träning ganska länge nu. Typ... hela mitt liv! Jag har väl aldrig vart någon slöfock direkt. Har ju fått vardaglig träning som promenader och sånt, valt trappor i stället för hissen och gått istället för att ta bussen när jag kan. Men någon riktig träning har det aldrig blivit. Har väl haft lite ångest för det ett tag, men nu när det verkar som att alla mina kompisar har börjat gymma så har jag känt mig som en riktig soffpotatis!

http://www.viewpoints.com/images/review/2009/287/17/1255559443-98257_full.jpg
Total gym 1000

Men sedan bestämde sig jag och Micke att det är dags att ta tag i det. Jossan frågade om jag ville träna på hennes gym med henne men jag kände att det var lite onödigt. Micke har en sån där total gym 1000 som man kan träna i princip allt som man kan på gymet så inte vill jag slösa 500 spänn i månaden för att träna någon annanstans :P

Dessutom är det skönt att kunna göra det hemma. Duscha i sin egen dusch och slippa träna bland främlingar. Man kolla på tv och bestämma sin egen musik också :) Men som sagt, det bästa är ju att det är gratis!


Tränar bort fläsket på armarna :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: