2010-02-23
 12:23:04

Nya naglar :)

Jag brukar ju aldrig ha långa naglar eller nagellack eller någonting. Jag får ju inte ha det på jobbet, men nu när jag har sagt upp mig och börjat plugga så kutade jag till närmaste salong för att göra nagelförlängning. Alla som har jobbat på McDonald's vet att det är det första man gör när man slutat, som en slags konstig protest ;)



De ser orangea ut på bilden, men de är neonrosa i verkligheten :D

Blogg listad på Bloggtoppen.se


Heidi
PUBLICERAT: 2010-02-23, 12:48:48 | URL: http://madness.bloggspace.se

åh vad kul att du bloggar! :D jag såg din kommentar du skrivit på min blogg, men den krånglar så jävligt nu så kommentaren försvann :( hann iaf se din bloggadress som tur var!



Ne jag vet jag har inte hört av mig ang. dag då jag fortfarande är sjuk, men jag hoppas jag är frisk tills på fredag om vi fortfarande ska ut?



Dina naglar vart sketa snygga! :D puss!



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: