2009-09-01
 00:26:39

Sveriges flagga och nationalsången. Sluta bannlysa det, för det gör inte mig till rasist!

Var inne på GN's blogg nyss (www.roxiessecret.blogg.se)

 

Hon hade kommenterat mitt inlägg om halal-tv så jag gick in på hennes blogg för att se om hon skrivit något själv om det. Och det hade hon.

 

Tycker det var så jäävla skönt att se att någon vågar skriva det som så många tycker, men inte vågar säga. Hon kommer säkert ha fått massa kommentarer från idioter... Va fan är det för fel att kritisera invandrare?? Man får ju kritisera svenskar, så varför får man inte kritisera dem?? Någon som kan svara på det??? Näää, då är man helt plötsligt rasist... tsss... sådan jävla dubbelmoral bland folk...!

 

Sättert jag upp svenska flaggan på balkongen så är jag en rasist! What the fuck liksom??? Då kan jag lika gärna säga att alla som har något annat lands flagga på sin balkong är rasist mot oss. Nääää, herregud, vilket liv det skulle bli då!! seriöst alltså.... Sverige får sluta vara så fega, inte hålla på och stoppa våran nationalsång på skolavslutningar o.s.v... Invandrarna själva har nog aldrig tänkt tanken på att det skulle vara rasistiskt på något sätt. Utan Sverige själv har gjort det tabubelagt genom att göra så stor grej av det!!

 

Varför får de kritisera oss men inte tvärtom???

Blogg listad på Bloggtoppen.se



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: