2009-09-01
 00:17:15

Som ett hån nästan

Jag vill ju inte lämna Barcelona egentligen. Jag ville bara lämna jobbet här. Har gått och önskat att jag kunde hitta något annat, men har inte hittat något.

 

Så igår träffar jag en kanadensare, Sam, när jag och Laura var ute på Ryan's. När han dillade något om att han kunde fixa jobb till mig, så blev jag ju skitglad, men dagen efter så tänkte jag att det antagligen bara var fyllesnack.

 

Men nu idag så har han skrivit till Laura och sagt att han vet ett jobb på en nattklubb. Han skrev att om jag vill ha det så ska jag ha två stycken cv färdiga tills ikväll. What liksom?? mitt plan går i övermorgon, hur fan ska jag hinna söka jobbet och få svar på den lilla tiden!?!

 

Faan säger jag bara. kunde vi inte träffat honom för en vecka sen!?! för det här känns som ett jävla hån... Det finns ju ingen chans att jag ska lyckas med det här på två dagar!!! :(

 

Aja, jag ska hem. Jobba lite, tjäna ihop pengar. Sen ska jag söka jobb i Barcelona igen, men inget äckligt kontorsjobb!! Because thats not my style! Hatar det.....

 

Nä, nu ska jag fixa mig lite. Laura och jag ska åka iväg och kolla var busstationen ligger. För jag måste ta flygbussen på torsdag. Sen ska vi iväg och kolla på El torre agba, aka The agba tower, eller enligt mig: Jättepenisen, som jag skrev om tidigare här i min lilla blogg...



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: