2009-09-01
 00:35:58

Snoppfingrar och mensvärk

Har precis varit med Carro hos en tjej som heter Irma, vi har tydligen gått i samma skola, men jag kände inte alls igen henne. En riktigt trevlig tjej var det dock, det är alltid skönt med lite förnyelse bland allt det gamla vanliga!

 

Vi satt och kollade i gamla skolkataloger. Skitkul att se hur annorlunda man själv och alla andra såg ut då. Fast Carro såg likadan ut som alltid, hon var väl den enda som såg normal ut :P

 

 

Har slutat med mina p-piller sedan än två veckor tillbaka. Jag har inte haft mens på två och ett halvt år pga dem, och det känns lite läskigt. Jag tror att det bara är en myt att man kan bli steril, men det känns ändå lite läskigt, så jag ville sluta med dem för att se jag fick min mens, och idag har den kommit. Skönt på ett sätt, men jag hade glömt hur jävlig mensvärk jag alltid fick. Inte kul. Det ända som hjälper är att röra på sig, så det blir en sjuhelsike massa promenerande :)

 

I morgon ska jag följa med Carro till solariet, måste också köpa årskort så man slipper se ut som ett lik. Får bara hoppas att hon inte mobbar mig lika mycket i morgon för mitt snoppfinger som hon har gjort idag :P

 

 

En riktig sötnos det här <3

Blogg listad på Bloggtoppen.se



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: