2009-08-31
 23:51:37

Snart packad och klar!

Började packa lite smått i dag, la ner allt som jag kan undvara tills jag är nere. lät bara lite mys-kläder vara kvar att skrota runt i hemma och lite party-kläder att ha de här sista helgerna, för nästa lördag bär det av!

 

Det känns som att schemat är en aning fullspäckat just nu... massa möten med släktingar, middagar med familj och vänner, besök till polisstationen för nytt leg, besök på ungdomsmottagningen o.s.v... Det är mycket som ska göras innan man åker, och många man ska hinna träffa och ta farväl av!

 

Men jag får begränsa adjö-sägandet lite om jag ska hinna... det kommer dock inte bli svårt eftersom man i en sådan här situation märker vilka ens riktiga vänner är och vilka som inte är, kan låta lite sorgligt, men så är det ju. man märker ju vilka som börjar höra av sig mer för att hinna träffa en, och vilka som inte gör det. thats life. men men, de som inte visar något intresse är väl ändå inget att ha har jag kommit fram till. samma sak, när man kommer hem, då de antagligen kommer att ha sållats ut ytterligare, vilka som finns kvar och inte. men som sagt thats life, det är naturligt.

 

 

En avslappnande nyhet i denna stressens tid är i alla fall att Laura skulle iväg och kolla på en lägenhet i Barcelona nu, så hon kollar runt för fullt, det känns oerhört skönt...

 

Självklart kollar jag också runt, men jag kan ju fortfarande inte springa och titta på någon eftersom jag sitter fast här hemma i kylan än så länge! men jag gör det jag kan, mailar över lite förslag och så... får hoppas att det kan vara till någon hjälp i alla fall!

 

Veckans schema!

 

Måndag: kolla lägenheter och färga håret, sen färga håret igen :P

 

Tisdag: Packa, ringa nordea och telenor. färga håret ytterligare

 

Onsdag: Packa. Gå till ugdomsmottagningen och fixa nya piller, umgås med Tessan och Bella.

 

Torsdag: Packa. Träffa moster Birgitta och hennes man Lars för mer hjälp angående flytten

 

Fredag: Gå till polisen och fixa ny legitimation, sen förhoppningsvis party!

 

Lördag: Middag med kära mor och far. får fira min 20-årsdag en månad innan, eftersom jag inte bor här på min riktiga! sen förhoppningsvis mera party?

 

Söndag: bara ta det lugnt, kanske packa lite mer!

 



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: