2009-09-01
 00:15:57

Sleepless in Barcelona

Klockan är halv åtta på morgonen och jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Har försökt ända sen efter tolv i natt, men det har inte lyckats. Så klockan fyra satte jag på Breakfast at Tiffanys, i hopp om att kunna varva ner till den. Men så fan heller... var lika klarvaken efteråt som innan. Men bra var den i alla fall :)

 

Det kan ha någonting att göra med att jag råkade somna idag runt 13, eller igår blir det ju. Men anyway, så vaknade jag inte förrän efter 17 sen.. Eller så kanske det är för att jag håller på och skär ner på rökandet? Abstinens? hm... vem vet.. and who gives a shit?

 

Jobbigt är det iallafall, jag känner hur trött kroppen är, men skallen är alldeles för speedad för att kunna släckas ner. Så jag funtar på att gå och möta Laura, hon slutar jobbet nu klockan 8... Så kan jag sno en cigg av henne och hon får mitt fina sällskap i utbyte!



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: