2009-08-31
 23:40:53

Skit i kärleken

Jag har alltid setts som stark, blir aldrig sårad, får inga känslor, en coldhearted bitch helt enkelt! När jag blir dissad av någon hittar jag snabbt en ny och bryr mig inte! Trycker bort alla känslor what so ever.

 

Så var det för några år sedan, men nu har jag faktiskt velat hitta någon under en längre period, jag har verkligen letat. Två gånger lyckades jag faktiskt öppna mig och visa mina känslor. Det fungerade bra, det var sommar och allt var frid och fröjd. Tills det sket sig.

 

Klart att det ofta skiter sig för alla, men det känns så frustrerande när man inte har bråkat eller någonting. Okej om han hittade en ny, eller bara inte fick känslor. Men SÄG det då. Det är inte okej att bara sluta att höra av sig och skita i att svara när man ringer eller skickar ett sms. Man får faktiskt säga till att man inte vill ses mer... det är inte mycket begärt.

 

Ännu dåligare är det att man stöter på killen på en fest, tar tag i honom och frågar hur han vill ha det och han svarar att han vill fortsätta ses men ändå skiter i att svara senare.. Samma sak var det med nästa. ingen förklaring, ingenting. Han slutade bara att höra av sig. Det låter kanske bortskämt att klaga över två killar, men tro mig, det har hänt så många gånger att jag inte kan räkna dem... Antingen har jag bara haft otur, eller så är det bara omöjligt att få känslor för mig. När sådant händer hela tiden är det ju klart att man blir iskall... jag försökte ge kärleken en sista chans med de här två, men jag orkar inte leta mer. Jag är hellre en player som lever livet, men saknar något, än att bli desto olyckligare av att ha någon. Då är det lika bra att jag slutar leta innan jag faktiskt blir den coldhearted bitch som de tror att jag är! Sparar hellre känslorna till mina vänner!

 

Så nu är det som det är. No strings attached, player, coldhearted, you name it! Jag kommer bara att ha dem till det jag behöver för stunden, oavsett om det är för ha kul eller KNULLA, sen skiter jag i dem.

 

Men tro inte att jag tar vem som helst för det! för så fan heller... phffff..

 

I´M BACK så fuck off guys



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: