2009-08-31
 23:45:13

Så jävla taggad nu

Jag är så jävla taggad nu! har varit hos min moster och de har hjälpt mig med en massa! tipsat mig om allt möjligt, och berättat vad som oftast är och inte är standard i en lägenhet i spanien. Vill bara dra NU!

 

Sitter och väntar på att min mammas lån ska bli beviljat + min lön så att jag kan boka resa snart... känner mig så jävla rastlös nu, eftersom jag inte kan börja planera sånt än.. vill bara ha den bokad och betald.

 

Något jag kan börja med i allafall är att säga upp mig på donken, det kostar ju inget.

 

Har även bestämt med Laura att jag ska vara i Barcelona till den 27 september eftersom hon ska vara ute ur sin tillfälliga lägenhet där då. och det passar ju perfekt också eftersom jag ska börja den 29:nde.

 

Nä god natt nu!



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: