2009-08-31
 23:50:36

Persbrant i luckan!

det var en rolig dag på jobbet, visst kändisar är bara människor de med, men det gör ändå den låånga dagen liite roligare :)

 

först kommer mona sahlin in och handlar i kassan och någon timme senare kom clabbe i driven, jag stod inte i kassan, utan i driven, så jag vet inte om mona sahlin var trevlig, men clabbe var i alla fall jätte trevlig.

 

senare, efter tolv på natten, får jag en bil i luckan. jag tycker verkligen att jag känner igen rösten, och när den rullar fram till min lucka så ser jag att, ja, det var ju persprant.

 

han har alltid varit en av favoriterna sen man såklart är uppvuxen med beck och gunvald, men jag blev lite nervös eftersom att man har hört att han ska vara otrevlig.

 

Men han var verkligen en av de trevligaste kunderna jag någonsin fått, inte alls otrevlig som jag har hört. eftersom att det var natt och alltså inga andra kunder så långt ögat kunde nå så hann jag ju vara lite extra trevlig och pratsam (såklart :P) och han babblade på han med och tackade mig så mycket,vid namn, sen när han hade fått sin mat efter några minuters väntan!

 

ingen big deal, men det gjorde i alla fall min långa, tråkiga dag lite bättre :)

 

Wohoo, nu är det bara 15 dagar kvar tills jag åker :D :D



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: