2009-09-01
 00:15:12

Låt mig vara vegetarianer!

Blir så jävla irriterad på alla vegetarianer som ska klanka ner på oss köttätare. Va fan, lägger jag mig i era matvanor kanske?? Nää, jag skiter väl i dem, det stör inte mig att de käkar kaninmat varenda dag, de får väl göra vad de vill. Men va fan ska de lägga sig i våra matvanor för?? oss normala rovdjur?? Fattar inte.

 

Jävla idioter vissa människor är, det är som de där förbannade Jehovas vittnen och Carola med sitt jävla livets ord. De försöker tvinga på oss sina sjuka tankar. Jag är nöjd som jag är, så låt mig vara!!

 

Alla vegetarianer som sitter och snackar om djurens bästa. Va fan, man kan köpa kött från djur som har blivit behandlade BRA. Att döda de är ju för fan inget taskigt, det är ju naturligt, bara man inte misshandlar dem. Jag är också ett djur, behandla mig väl, respektera mina matvanor! Du behöver inte gilla dem, men du får acceptera dem! Så som jag gör med dina.


Om jag blev uppkäkad av en björn, skulle du klaga på björnen då?

 

 

 

 

 

 

 

 





By the way.. läste att Pamela hackat ner på Jordan och sagt att hon inte förstår hur hon kunde bli känd. Okej, Pamela kanske inte är världens fräschaste nu, men hon var skitsnygg en gång i tiden. Jordan är ju bara skabbig och oansvarig.



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: