2009-08-31
 23:54:58

Lägenheten sket sig

jaa, fan, den sket sig...någon annan hde fått den, som skulle betala mer än det han begärde i hyra typ... men men afan, det finns större problem. Nu har vi i alla fall bestämt att dela upp oss i stället, så jag och Laura bor med varandra bara. Hon hade pratat med en på jobbet som bodde i en lägenhet med en kille. men han försökte tydligen hitta någon som kunde ta över hans plats där, så han skulle prata med killen som ägde lägenheten :)

 

är måttligt nervös nu... hon skulle ringa imorn och berätta hur det gick. Om det skiter sig så får vi gå igenom barcelona home istället och hyra ett rum tills vi hittat nåt, för vi kan ju inte leva på gatan direkt :P men men, man ska inte vara kräsen, jag kan nog stå ut med ett rum medans vi letar vidare, känner mig bara så jävla rastlös och maktlös som sitter här hemma i Sverige och inte kan göra ett piss haha...

 

Något positivt är i alla fall att jag har packat klart nu, har bara lämnat några ombyten kläder och mitt kära smink! och sen har jag också varit på banken och fixat iban-nummer och allt jag kan tänkas behöva så att jag kan föra över pengar mellan mitt svenska konto och ett spanskt. sen har jag också tagit hem papper för att kunne ge mina föräldrar fullmakt över mitt konto, ifall jag skulle behöva göra några ärenden som inte går att göra via internet, kan ju vara smart.

 

Så nu har jag inte så mycket att göra förutom att vänta bara... längtar till middagen på fredag. Det är min kompis Madde som har kommit på och organiserat detta. Vissa kompisar har ringt till henne och tipsat och upplyst henne och så, hoppas att de inte har tagit illa upp för att hon har sagt att hon sköter det själv, men det blir enklast så. det kommer bara att bli fel om alla ska hjälpa till, man kommer ringa om varandra och inte kunna bestämma vart man ska äta o.s.v... det är bättre att en person sköter det hela... så att det inte slutar med att det inte blir någon middag och att jag inte får träffa alla innan jag åker! sen om alla ska vara med och bestämma så kommer de att ta med sina vänner eller pojkvänner, och jag vill bara ha folk där som jag känner, inte som andra känner. meningen är ju inte att det ska bli som nån stor skiva, det ska ju vara en liten intim middag med de närmsta bara.

 

så kinamat hos robot-gubben blir det, och INGEN ska försöka få i mig bläckfisk. haha. NO WAY!



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: