2009-08-31
 23:46:42

Jättepenis!

Eftersom att jag knappt kan bärga mig inför flytten nu, och tiden bar släääpar sig fram, så var jag ju tvungen att googla lite bilder på Barcelona för att lägga upp på facebook. (Ja, töntigt, jag vet)

 

Som jag skrivit tidigare, så är jag rejält trött på snubbar just nu, och känner att det har blivit lite för mycket av den varan på senaste. Faktum är att en anledning till att jag tycker att det ska bli så skönt att flytta är just därför. få gå under jord en för en tid. bara glömma alla idioter och även de underbara filurerna som jag vet att det bara inte kommer bli något med, någonsin.

 

I alla fall, eftersom att jag ser den här flytten som en tid att bara få jobba, ha kul och rå om mig själv på så fann jag det en aning komiskt att det första som kommer upp på min sökning är den här bilden! :P och det var verkligen inte den enda på den här, som jag antar, kända byggnaden. haha!

 

vet inte om jag ska tolka det som ett bra eller dåligt tecken? :P

 



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: