2009-09-01
 00:23:25

Dessa oändliga viktproblem, har nog blivit smittad av media...

Nu har man kommit tillbaka till donken på heltid dåra. Känns både bra och inte. Bra för att jag nu är fast anställd och äntligen kan få en lägenhet. Dåligt för att... ja, det är ju donken vi snackar om som sagt...

 

Försöker verkligen att vara nyttig där, så att jag kan gå ner i vikt. eller iallafall låta bli att gå upp det som jag har lyckats gå ner de senaste månaderna. När jag åkte hem från Barcelona så låg jag på 51 kg. Och jag ska verkligen försöka att hålla det nu... helst få bort lite till. Måste bli av med den där jävla magen.. och sittfläsket...

 

Jag har försökt att fortsätta gå lika mycket som jag gjorde där nere, eftersom det är det som har gjort att jag blivit smalare, inte maten, för jag var onyttig i bcn också! Men det är inte alls särskilt kul i kylan, och gymkort har jag inte råd med, och så gillar jag inte gymet heller... vill inte att alla ska se mig när jag tränar..haha.. Så jag får helt enkelt klä på mig ordentligt och ge mig ut i Sveriges bistra klimat!

 

Sen ska jag ju som sagt försöka äta mindre av allt fettigt och sockrigt. Men det är ju lättare sagt än gjort när man jobbar på McDonald´s. Jag får ingen ordentlig lön förrän i december, så jag kan inte köpa egen mat och då blir det alltså kost avdrag.. hmm...

 

Sist jag jobbade lyckades jag iallafall halvbra.. När jag vaknade åt jag två mackor, på jobbet tog jag en mcfish utan sås, med fullkorn, en chickenwrap och en bönsallad. Med vanligt kranvatten till. Sedan var jag inte hungrig efter jobbet. så då åt jag inget, utan åkte bara hem och sov...!

 

Aja, enough about that. Jag har precis färgat mitt underhår lila-rött, varit på bolaget för första gången och Jossan har sökt jobb på mitt donken så livet leker fan :D

 

Här har vi lilla Jossan till höger och jag till vänster! <3

 

En annan rolig grej är att jag och Carro har blivit grannar igen :) Så nu kan vi mötas varenda dag som förr i tiden! enda skillnaden är att nu är vi äldre och dåliga, vi möts för att ta några cigg... :(

 

Carro till vänster och jag till höger <3

 

 

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: