2009-08-31
 23:49:24

Bokat flygstolen nu!

Nu har jag äntligen bokat flygstolen, känns så jävla skönt :D

 

kommer vara nere en bra tid också, halv 7 på kvällen. då har man hela kvällen på sig att hitta på något, eftersom det är en lördag. hade inte varit så kul att komma ner mitt i natten...

 

nästan tvåtusen gick resan på, fattar inte att det kan skilja så lite mellan priset på en flygstol och priset på en sista minuten... borde ju vara mycket billigare om man bara ska ha en resa... men men, jag kommer iallafall ner perfekt tid och datum, så det var det väl värt!

 

har fixat nästan allt nu, ska bara packa, fixa nytt leg och ringa banken för att få lite nyttig information. har till och med fixat en guide och en fick-ordbok på spanska :P

 

nää nu ska jag börja fixa mig lite. ska till min moster och hennes man för att få lite mera tips och kanske lite hjälp med lägenheter där nere :)

 

fick också veta att min pappas kusin har bott i Barcelona i flera år, och att deras son, min syssling ska öppna eget där nere :) haha det är komiskt att jag har så mycket släktingar att jag inte ens vet vilka det är, för jag kan verkligen inte placera den där kusinen :/



Skriv din åsikt!:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: